Tämä viikonloppu kuluikin Messarin näyttelyissä ja nämä olivatkin sitten samalla tämän vuoden viimeiset näyttelyt....
 
Lauantaina oli V-09  jonne oli ilmoitettu 49 ja sunnuntaina oli PMV-09 jossa oli 46, että tosi runsaslukuisena oli briardit edustettuna.
 
Kirmixläisiä oli ilmoitettu 7 joista kaksi joutui valitettavasti jäämään pois.
 
Tulokseksi saimme lauantaina:
"Martta" Kirmix Aurora Eh
"Kamu" Kirmix Don Carlos Eri
"Usva" Kirmix Caipirinha Eh
"Penny" Kirmix Celeste L'amour Eri
"Ellu" Kirmix Daiquiri Eri
 
Sunnuntaina:
Kamu oli PU3 V-Cacib, Ellu Eri, Penny Eh, Usva Eh ja Martta Eh
ja kumpanakin päivänä KASVATTALUOKKA 2 KP
 
kaikki kuvat on ottanut Harri Puranen 
 
Ai miten niin mun pitäs seisoo paikallani....
 
Jee jee tämähän on tosi kivaa....
 
Miten niin minä olen pieni....
 
Kyllähän minä tässä seison.....
 
Onko mun nyt pakko olla tässä.....
 
Usva, Ellu, Penny ja Kamu....
 
Nyt jäämme odottamaan joulua ja ensi vuonna jatketaan....
 
KIITOS kaikille tästä vuodesta!!!!